12 January 2011

='(


Assalammualaikum

Al-Fatihah.

Baru-baru ini.
Allah swt telah menjemput Tok Ayah saya kembali kepadaNya.
Sedih sangat. ='(
Tapi saya redha. Usianya juga sudah menjangkau 90. Mungkin sudah masanya.
Apa-apa pun saya ucap Alhamdulillah,
Kerana sempat juga saya jumpa dengan arwah Tok Ayah beberapa minggu sebelum kematiannya.
Mudah-mudahan arwah Tok Ayah ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman.
Saya agak rapat juga dengan arwah Tok Ayah.
Dulu kecik-kecik saya suka ikot arwah Tok Ayah pergi pasar.
Pastu arwah Tok Ayah mesti belikan coklat kat pasar tu. =)
Dulu kecik-kecik saya terhantuk kepala kat grail pintu sampai luka.
arwah Tok Ayah yang tolong balut luka sementara hendak pergi klinik.
Last pesanan arwah Tok Ayah kat saya.
Belajar betul-betul. ='(

p/s: Al-Fatihah kepada arwah Tok Ayah saya, Hussin Abd Rahman.

No comments:

Post a Comment