25 November 2010

Percubaan Pertama

Assalammualaikum & salam sejahtera...

Ini percubaan pertama saya dalam menulis blog berbentuk agak peribadi tapi masih boleh dikongsikan bersama anda. (^^,)

Diberi nama 'Luvoneknee's doodlez' kerana saya seorang yang suka doodle ataupun diterjemahkan sebagai 'menconteng' dalam bm. Yup, inilah tabiat buruk saya. Pantang tengok kertas atau buku kosong. Mesti rasa nak conteng.hehe... (^^,)

So, blog ini basically berdasarkan contengan-contengan saya. hehe... xkisahlah apa-apa saja yang saya fikir, rasa, lihat, dengar, atau angan-angankan...saya akan conteng dalam bentuk lukisan, kata-kata mutiara atau puisi...berdasarkan kreativiti saya yang xseberapa ni...=P

Harap anda yang membaca menyukai apa yang saya postkan nanti. Akhir kata dari saya

Buah cempedak di atas pagar, 
Ambil galah tolong jolokkan; 
Saya budak baru belajar, 
Kalau salah tolong tunjukkan.
Assalammualaikum & have a nice day!

No comments:

Post a Comment